
مقدمه
یکی از چالش های اصلی در مدیریت تیم های حفاظتی و نگهبانی، اطمینان از انجام صحیح گشت زنی و کنترل عملکرد نگهبانان در حین ماموریت است. اهمیت این موضوع به قدری بالا بوده است که حتی در گذشته نیز انسانها به دنبال راهکاری برای نظارت بر گشت های نگهبانان بودند. به عنوان نمونه در سالهای دور از دستگاه های مکانیکی و پانچ کارد های (watchclock) برای ثبت حضور نگهبانان استفاده می شد. که در تصاویر زیر مشخص است.
با گذشت زمان و پیشرفت فناوری دستگاههای قابل حمل الکترونیکی مبتنی بر تگ های RFID جایگزین نسل قدیمی شدند. این دستگاهها مزایایی زیادی داشتند از جمله:
اما در کنار این مزایا، معایبی نیز وجود داشت از جمله:
نسل سوم ابزارهایی که برای کنترل گشت زنی نگهبانان بوجود آمد اپلیکیشن های موبایل هستند که تحول بزرگی در این حوزه بوجود آورده اند و مزایای قابل توجه ای دارند:
در زمان خرید و انتخاب دستگاه یا نرم افزار گشت زنی ، لازم است موارد زیر را بررسی کنید:
هزینه ها:
نحوه ارتباط: آفلاین یا آنلاین؟
اگر نیاز به گزارش گیری لحظه ای دارید، گزینه آنلاین ضروری است.
سیستم های آفلاین برای محیط های بدون اینترنت مناسب هستند، اما کنترل مدیریتی را به تاخیر می اندازند.
امکانات جانبی:
پشتیبانی و خدمات پس از فروش:
وجود پشتیبانی 24 ساعته
آموزش اولیه به تیم نگهبانی
ارائه آپدیت های امنیتی و توسعه مداوم نرم افزار
ما با در نظر گرفتن تمامی نکات و چالش هایی که در سیستم های سنتی گشت زنی وجود داشت، در نئوگارد سعی کریدیم نرم افزاری طراحی کنیم که
انتخاب یک سیستم مناسب گشت زنی نگهبانان، نه تنها امنیت نحموعه را افزایش میدهد بلکه باعث افزایش بهره وری، ایجاد شفافیت، کاشه هزینه نظارت و بالا رفتن انگیزه در تیم حفاظتی می شود.با محاسبه با بازگشت سرمایه می توان دریافت که حتی یک تخلف کمتر یا پیشگیری از یک حادثه، میتواند هزینه کل سیستم را جبران کند.
در نهایت پیشنهاد میشود قبل از خرید دموی عملکرد سیستم را تست کنید تا بهترین انتخاب را انجام دهید.
نرم افزار نئوگارد