سوالی دارید؟ اینجا را ببینید

image

سوالات متداول - سوالات متداول پرسیده شده

در صورت داشتن هرگونه سوال، لطفاً با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید.

این نرم‌افزار شامل دو بخش اصلی است: اپلیکیشن اندروید که روی تلفن همراه نگهبانان نصب می‌شود، و پنل تحت وب که برای مدیریت و گزارش‌گیری از عملکرد نگهبانان مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای استفاده از نرم‌افزار، لازم است اشتراک ماهانه متناسب با تعداد کاربران تهیه کنید. همچنین در صورت نیاز، امکان نصب و راه‌اندازی نرم‌افزار بر روی شبکه داخلی سازمان شما نیز وجود دارد.

خیر، نیازی به خرید سخت‌افزار جداگانه نیست. در واقع، نئوگارد به عنوان یک نرم‌افزار حراست پیشرفته، جایگزینی برای دستگاه‌های سنتی گشت‌زنی نگهبانی (سنسور نگهبانی) محسوب می‌شود. از آن‌جایی که نئوگارد صرفاً یک نرم‌افزار است، دیگر نیازی به تهیه دستگاه‌های گشت‌زنی نخواهید داشت. همچنین با توجه به ابری بودن این پلتفرم، نیازی به خرید یا راه‌اندازی سرور برای استقرار نرم‌افزار ندارید، که این موضوع باعث کاهش قابل توجه در هزینه‌های زیرساختی خواهد شد.

این نرم‌افزار حراست برای کلیه سازمان‌ها، شرکت‌ها، مجموعه‌های صنعتی و اداری مناسب است که ارتقاء سطح حفاظت فیزیکی برای آن‌ها اهمیت دارد. اگر نیاز دارید از وضعیت محیط‌های تحت نظارت خود به‌صورت لحظه‌ای باخبر باشید و عملکرد تیم حفاظت فیزیکی خود را بهینه کنید، نئوگارد راهکاری هوشمند و کارآمد برای شماست. با استفاده از نئوگارد می‌توانید ضمن افزایش بهره‌وری تیم حراست، از کلیه رخدادها و وقایع ثبت‌شده در محیط، به‌صورت لحظه‌ای مطلع شوید.

در نرم‌افزار حراست نئوگارد، کنترل و نظارت بر گشت‌زنی نگهبانان به‌صورت دقیق و هوشمند انجام می‌شود. در ابتدا، مدیر سامانه مسیرها و نقاطی را که نگهبان باید در طول شیفت کاری خود بازدید کند، در سیستم تعریف می‌کند. به هر نقطه یک کد QR یا تگ RFID اختصاص داده می‌شود. نگهبان با ورود به نرم‌افزار از طریق نام کاربری خود، در حین انجام گشت‌زنی اقدام به اسکن کدهای QR یا تگ‌های RFID نصب‌شده در محل‌های مشخص می‌کند. این فرآیند به مدیران این امکان را می‌دهد تا به‌صورت لحظه‌ای و دقیق بررسی کنند که چه زمانی و توسط کدام نگهبان از نقاط مورد نظر بازدید صورت گرفته است. با استفاده از نئوگارد، فرآیند کنترل نگهبانی به شکلی هوشمند، شفاف و قابل اعتماد انجام می‌شود.

یکی از سوالات رایج در ابتدای استفاده از نرم‌افزار حراست نئوگارد، نگرانی از امکان تقلب در روند گشت‌زنی نگهبانان است؛ به‌ویژه با فرض کپی‌برداری از کدهای QR. با این حال، نئوگارد این چالش را به‌طور هوشمندانه برطرف کرده است. هنگام تعریف نقاط گشت‌زنی، مدیر می‌تواند موقعیت دقیق محل نصب تگ را روی نقشه مشخص کند. در زمان اسکن، مختصات مکانی نگهبان با مختصات ثبت‌شده تطبیق داده می‌شود و در صورت عدم تطابق، سیستم به‌صورت خودکار به مدیر مربوطه هشدار می‌دهد. علاوه بر این، برای امنیت بالاتر و جلوگیری کامل از کپی‌برداری یا سوءاستفاده، امکان استفاده از تگ‌های RFID غیرقابل کپی نیز فراهم شده است. با نئوگارد، فرآیند گشت‌زنی کاملاً قابل اطمینان و شفاف خواهد بود.

نرم‌افزار حراست نئوگارد تنها برای کنترل گشت‌زنی نگهبانان طراحی نشده است، بلکه این تنها یکی از قابلیت‌های آن است. از دیگر امکانات مهم نئوگارد می‌توان به ارسال گزارشات روزانه توسط نگهبانان به‌صورت متنی، صوتی یا تصویری اشاره کرد. همچنین این نرم‌افزار امکان امتیازدهی و رتبه‌بندی عملکرد نگهبانان را بر اساس میزان فعالیت و کیفیت اجرای وظایف فراهم می‌سازد. یکی دیگر از قابلیت‌های کلیدی نئوگارد، ایجاد گردش کار (Workflow) برای گزارشات ارسالی است تا فرآیند پیگیری و رسیدگی به رخدادها به‌صورت ساختاریافته انجام شود. این ویژگی‌ها نئوگارد را به یک ابزار جامع و هوشمند در مدیریت تیم‌های حفاظت فیزیکی تبدیل کرده است.

دریافت مشاوره
تماس با بخش فروش
واتساپ